En hoe is dat nog met Zomermaan?

Met de start van het nieuwe jaar probeer ik hier de stilte te doorbreken.
Na erg slecht famillienieuws in oktober, lukte het even niet meer om uit mijn woorden te geraken. Hoewel ik nog niet helemaal klaar ben om dat slechte niews hier te delen, ben ik wel terug klaar om andere dingen te delen… Hoe het zo ondertussen met mij is bijvoorbeeld…

 

Wel, na 9 maand thuis begin ik morgen terug te werken. Spannend!
Ter voorbereiding van mijn terugkeer, had ik een aantal gesprekken met mijn baas en HR; zo werd een inwerkschema opgesteld en kreeg ik tijdelijk een laptop om mijn mails bij te lezen (en er ontzettend veel weg te smijten/archiveren) en de nieuwste procedures voor te bereiden.

En om mezelf een morele boost te geven, kocht ik een nieuwe outfit voor mijn eerste dag.

.

Geef een reactie

