Fimpjes kijken

Zoals hier al vermeld, zou ik me in september concentreren op de fimpjes op de digicorder opruimen en dat deed ik zo enthousiast dat alles wat ik alleen voor mezelf opnam weggewerkt is. Wat ik zoal keek:

Wallace and Grommit a close shave
The librarian – Return to King Solomon’s mines (ik wilde al een tijdje de serie The Librarians zien, nu dus nog meer)
The hangover (aangeraden door de huisbeer als “light entertainment”, wat een zeer accurate omschrijving is)
Annie (puur jeugdsentiment)
Closer
Harry Potter and the Philosopher’s Stone (de andere 6 staan ook nog op de digicorder, maar tijd vinden om ze met beide huisgenoten te kijken is niet evident)

Daarnaast waren er nog een paar series waarvan ik samen met de huiswolf meteen het seizoen opnam en uitkeek (terwijl we de series die we allemaal graag zien gewoon wekelijks proberen bijhouden):

het 3de en laatste seizoen van Ripper Street
het 1ste seizoen van True Detective

Verder keek ik ook nog een super interessante documentaire over Orson Welles en de miniserie Flemming, the man who would be Bond, waardoor de digicorder nog steeds netjes rond de 25% hangt.

Oktober staat ondertussen weer meer in het teken van Netflix nog wat leegkijken, maar dat is voer voor een andere post.

Geef een reactie

