Opruimactie

Om de zoveel tijd word ik op mijn vingers getikt omdat er nog maar 10% (of minder) ruimte op de digicorder is, die zou namelijk niet bedoeld zijn om vanalles op te bewaren… Oeps

De voorbije 2 maand deed ik dan ook een inhaal- en opruimactie wat opgenomen seriekes betreft (hier en daar afgewisseld met een film of een muziekdocumentaire.
Ik bekeek oa:
– het 2de seizoen van The Musketeers (met een schitterende Mark Warren als Rochefort, bijna even sterk als Peter Capaldi als Richelieu in seizoen 1)
Wolf Hall (waardoor ik nu twijfel om de boeken te lezen)
The Escape Artist
 Jonathan Strange and Mr Norrell (een serie die traag op gang komt en traag verder kabbelt, waardoor de afleveringen soms net dat ietsje te lang waren om me tot het eind te blijven boeien.Het feit dat de huiswolf ze samen met mij startte en ergens halverwege in een hogere versnelling schoot en zonder mij de reeks uitkeek, zorgde er uiteindelijk  voor dat ik compleet afhaakte. Ik zal het boek nog wel eens opnieuw lezen…Ook hier trouwens een schitterende Mark Warren.)
Killer Women
– een heleboel QI en Never mind the buzzcocks afleveringen (al of niet in het gezelschap van mijn huisgenoten)
– seizoen 9 van Criminal Minds
Fiddler on the roof
Puss in boots (goed voor een stevige dosis gegiechel)
Kate Bush at the BBC (een compilatie van Kate Bush BBC optredens)
– muziekdocumentaire over Kraftwerk (waarvan de huiswolf uiteindelijk best content was dat hij die ook kon meepikken)
– muziekdocumentaire Super Duper Alice Cooper (muziekdocumentaires zijn trouwens ideaal voor tijdens het koken of afwassen, al helemaal als ze Frans ondertiteld zijn en ge u niet wilt ergeren).

De digicorder is weer netjes boven de 25% gebracht en dus ga ik me deze maand eens concentreren op een paar films te kijken, al of niet samen met een huisgenoot.

Geef een reactie

