Groot nieuws

Er is hier ten huize Zomermaan veel groot nieuws te rapen op werkvlak, of toch voor de huisgenoten…

De huiswolf werd, met ingang van september, gepromoveerd tot Medior Developer (en ik schreef hier bijna mediocre).

De huisbeer werd, na een succesvolle sollicitatie vorige week, aangenomen als Customer Care Representative bij een grote Telecom-speler en op dinsdag startte hij zijn opleiding van 3 weken.

Dat gaan we dus binnenkort ne keer uitgebreid moeten vieren.

Ikzelf ging vorige week langs bij de controlearts van de mutualiteit die me meermaals op het hart drukte pas terug aan de slag te gaan als ik terug voldoende reserve opgebouwd heb.
En als dat langer duurt omdat ze op de job liever niet hebben dat ik deeltijds terug kom omdat ze daar slechte ervaringen mee hebben, dan is dat maar zo. Hmpf
Woensdag ging ik nog eens op controle bij de huisarts die me hetzelfde op het hart drukte. Ze vond het positief dat ik weer flink wat vooruitgang geboekt had en herhaalde nog eens dat er niks mis is met toegeven dat het tijdelijk niet gaat en je daaraan aanpassen… Dus, met veel rusten op naar de volgende controle…

Geef een reactie

