Augustus in foto’s

Ik weet eigenlijk niet echt waarom, maar in augustus heb ik duidelijk een stuk minder foto’s genomen…

image01/08: De huisbeer op Castlefest met een helm die hij uiteindelijk niet kocht wegens net iets te scheef.

image22/08: Verse groentjes uit de tuin van de huiswolf zijn ouders.

image23/08: Geen betere hulp dan twitter bij het kiezen van nagellakkleurtje bij je feestoutfit. Het werd de goudkleurige om wat contrast te geven.

image24/08: Een superlief kaartje van een superlieve vriendin, helemaal vanuit Denemarken!

image26/08: Koffie en een boek terwijl de huisbeer ging solliciteren.

image28/08: De reden waarom ik het container park van onze gemeente zo leuk vind…het wordt altijd superleuk aangekleed en ze zijn er ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

30/08: Cocktails met mijn zusje en “kleine” broer op het terras van mijn zusje.

Geef een reactie

