Marlies Dekkers BH fitting

Dat ik fan ben van Marlies Dekkers schreef ik hier al eens.
Dat ik het belangrijk vind om degelijke en goed zittende lingerie te dragen, dat is geen geheim. Dus toen ik via de nieuwsbrief van het merk de kans kreeg om een fitting te doen, schreef ik me natuurlijk onmiddellijk in.

Een tijdje later kreeg ik een mailtje van Lin van Lin’s Lingerie te Lede en vorige zaterdag trok ik daar naartoe.
Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door een dame die zeer duidelijk weet waarmee ze bezig is. Na een fijne babbel over lingerie in het algemeen en Marlies Dekkers en Barbara in het bijzonder, was het tijd voor het echte werk.

Eerst werd mijn borstomtrek gemeten, dit gebeurt op de ribben onder de borsten en geeft je het cijfertje in je BH-maat.
Daarna werd mijn cupmaat gemeten, waarbij het volle gedeelte van je borst wordt opgemeten zodat je de letter in je BH-maat bekomt.
Uiteindelijk werd er gekeken naar de volheid en de rondheid van mijn borsten om zo het best passende model te bepalen; in mijn geval een balconet of een plunge balconet.

Om de fitting af te ronden kreeg ik de mogelijkheid om nog een paar modellen, die voldeden aan de voorwaarden voor mijn ideale BH, te passen en uiteindelijk mocht deze Oriental Morphosis mee naar huis.

MD oriental morphosis

Ter ere van de fitting kreeg ik een kortingsbon van 5 EUR (te besteden in de winkel waar de fitting plaats had, wat ik dus meteen ook deed) een fitting pakket met onder andere een mooie lintmeter en nog enkele superleuke extraatjes zoals een choker en een strandtas.

image

Het onthaal ter plekke was zo hartelijk en vriendelijk en er werd zo uitgebreid de tijd voor me genomen, dat mijn volgende lingerieaankopen zeker en vast bij Lin’s Lingerie in Lede zullen gebeuren!

2 thoughts on “Marlies Dekkers BH fitting

  1. Gudrun zegt:

    Ik had ook die mail gekregen, maar kreeg het niet meer in mijn agenda gewrongen. Ik heb trouwens ook al een vaste lingeriewinkel waar ze gegarandeerd meten en kijken, zalige service!

    • zomermaantje zegt:

      Sinds ik uit Antwerpen wegtrok had ik eigenlijk nog geen nieuwe vaste lingeriewinkel gevonden waarbij ik me echt goed voelde… Daar kwam nu dus verandering in ;0)

Geef een reactie

