Sanex Advanced

Het was alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens iets via The Insiders mocht testen, maar nu is het toch weer zover en mag ik producten uit het Sanex Advanced gamma testen.
De Sanex Advanced lijn heeft 3 volledige verzorgingsprogramma’s op maat van elk type huid. Voor deze campagne kan, afhankelijk van je huidtype, de lijn voor atopische huid (Atopiderm) of de lijn voor zeer droge huid (Hydrate 24H) gestest worden.

Ikzelf mag de (yay paarse) Atopiderm lijn, die ontwikkeld werd in samenwerking met dermatologen, testen (en laten testen). Deze lijn bestaat uit een douchegel, een body lotion, een handcrème en een déodorant en beloven de huidbarrière te herstellen, ernstige uitdroging te en te beschermen tegen jeuk en iritatie.

image

In mijn pakket vond ik een douchegel en een body lotion voor mezelf en daarnaast ook 3 body lotions, met elk hun eigen reisdagboekje, die ik bij vrienden, familie en kenissen mag laten rondgaan zodat ook zij het product kunnen proberen en hun bevindingen noteren.

Ik kijk al uit naar mijn eerste douche- en smeerbeurt want het product ruikt alvast erg lekker!

One thought on “Sanex Advanced

  1. […] Eind augustus keek ik nog uit naar de eerste douche- en smeerbeurt met de Sanex Advanced Atopiderm douchegel en bodylotion. Ondertussen heb ik beide producten iets meer dan een maand gebruikt en is het tijd voor een verdict. […]

Geef een reactie

