Ik doe aan wat IK wil!

10991245_10153323824864206_7425786509416466636_n

Tinternet staat vol met lijstjes: lijstjes met lifehacks, lijstjes met weetjes, lijstjes met dingen die je zeker gedaan moet hebben,…
Ik ben sowieso al niet zo’n fan van dergelijke lijstjes, maar als die lijstjes dan ook nog gaan dicteren wat ik wel of niet mag aandoen, dan schaar ik me achter Catherine van Not Dressed as Lamb en draag ik een hele maand enkel nog dingen die ik eigenlijk niet zou mogen dragen…

Het resultaat van het gerebelleer van verschillende 30+ bloggers kan je vinden onder de hashtag #IwillwearwhatIlike op Facebook, Instagram en Twitter.

One thought on “Ik doe aan wat IK wil!

  1. […] mijn collectie hoepeloorringen in het kader van #IwillwearwhatIlike roundup. (en nu mijn nieuwe achtergrond foto op mijn […]

Geef een reactie

