Zomermaan, Geeky girl

Ik mag dan een gamer girl by proxy zijn, een geeky girl ben ik pur sang!

Ik hou van superhelden, webcomics en graphic novels, graphic tees, webseries, ik LARP, doe rollenspelen (met de bijhorende collectie meerzijdige dobbelstenen) en cosplay en ik ben er nog fier op ook!

cosplay

Ik was dan ook superblij toen de postbode vanmorgen aanbelde en me een pakje gaf met daarin “You’re never weird on the internet (almost)” van Felicia Day, die ook wel eens “queen of the geek girls” genoemd wordt.

image

Ik denk trouwens dat deze wel eens een bovenaan mijn (best wel lange) leeslijst zal komen te staan. Gelukkig lees ik meestal meer dan 1 boek tegelijk!

Geef een reactie

