Verstrooid

Dat ik af en toe verstrooid ben, klungel of rare uitspraken doe, daar liet ik jullie hier, hier en hier al eens van meegenieten.
Op zich heb ik daar niet zo’n probleem mee en lach ik dat meestal weg, maar met al dat moe zijn, wordt het er alleen maar erger op en lijkt nu ook mijn korte termijn geheugen volledig onbestaand te zijn geworden.
Het aantal keer dat de huisbeer mijn nummer moest bellen om mijn telefoon te localiseren is al lang niet meer op 1 hand te tellen…

Naast het feit dat ik nog steeds onvoldoende energie heb om gewoon t edoen waar ik goesting in heb, is dat toch wel hetgene waar ik het meest gefrustreerd van word.

En hoe het voor de rest met mij is? Ik herwin met stapjes mijn energie terug, ik bots af en toe tegen het onzichtbare plafond van waar mijn kunnen eindigt en binnen 14 dagen heb ik een afsrpaak bij een controle arts van de mutualiteit.

Geef een reactie

