De juli foto’s – deel 2

image

18/07: Na het sorteren van mijn staaltjes collectie, volgde het sorteren van de zeepjes collectie.

image

22/07: De buit na het binnen en buiten lopen van Yves Rocher, Hema & Kruidvat in Gent Zuid terwijl de huisbeer een gesprek had bij Manpower.

image

25/07: In mijn zoektocht naar de perfecte zilverkleurige sandaal bleken deze van Hypnosi eerder bronskleurig te zijn en stuurde ik ze dus terug.

image

29/07: Het motief en de kleuren van mijn nieuwe Shiwi bikini.

image

30/07: Mijn rugzakje met Castlefest essentials.

Geef een reactie

