Castlefest

Dit weekend gaan we voor het 4de jaar op rij voor een heel weekend naar Castlefest.
Voor de huiswolf en mezelf is dit meer dan een festival waar zovele van onze intresses een kruispunt vinden (fantasy, bordspelen, larp, reenactment, folk, goth,…), het is ons jaarlijkse stukje zomervakantie en daar toekomen voelt altijd een beetje als thuiskomen.
De huisbeer gaat dit jaar voor de 2de keer een heel weekend mee (2 jaar geleden kwam hij enkel af op zondag) en zoals elk jaar zullen we daar ook weer verschillende vrienden en bekenden tegen het lijf lopen.
In de niets moet en alles mag sfeer, die typisch is voor Castlefest, zullen we tegen sommigen gewoon even dag zeggen, met anderen een tijdje rondtrekken of gewoon een hapje en een drankje nuttigen. Heerlijk!

In tegenstelling tot andere jaren ga ik dit jaar het uitgebreide programma even zorgvuldig uitpluizen zodat ik mijn dutjes en rustmomenten kan inplannen zodat ik ten volle van alle optredens kan genieten en ook uitgebreid kan snuisteren aan alle kraampjes. Ik heb alvast hun handige blokkenschema afgeprint en mijn fluostift bovengehaald.

One thought on “Castlefest

  1. […] 30/07: Mijn rugzakje met Castlefest essentials. […]

Geef een reactie

