Jump from paper

Toen ik ze voor de eerste keer zag, de Jump from Paper tassen, wist ik echt niet goed wat ik ervan moest denken.
Fascinerend, een beetje creepy en hoe krijgt ge daar in godsnaam iets in… Ondanks die twijfel bleef de Martini-tas me wel bij.

Nadat ik de Ballerina in ’t echt gezien had en vooral ook zag hoeveel er in past, wist ik het zeker: ik wil die Martini.

Ik heb dan ook geen 2 seconden getwijfeld toen ze van Sobaggy op zaterdagmorgen aankondigden dat ze als laatste koopjes-daad 30% korting gaven op de hele Jump from Paper-collectie… Enkele kliks later was de tas besteld en had ik zowel via mail als via twitter de bevestiging dat de tas dezelfde dag nog de deur uit ging en maandag bij mij zou zijn.

En hier is ze dan, is ze niet prachtig? Ik ben in elk geval SoHappy!

image

Geef een reactie

