Huisgenotengenot

Huisgenotengenot begon als een hashtag op twitter toen er plots meer dan 1 huisgenoot in huis was. Ik (we) gebruik(en) ze vooral om kleine ergernissen, stommiteiten of plagerijen mee aan te duiden.
Ondertussen gebruik ik ze hier op het blog zo’n beetje voor alles waar 1 van de huisgenoten in voorkomt.

En nu we het toch over huisgenoten hebben, dat gedoe met Huisgenoot1 en Huisgenoot2 begint een beetje op mijn systeem te werken, dus dat wilde ik eigenlijk wel veranderen. Mijn eerste idee was om hun twitterhandles te gaan gebruiken, maar die zijn zo lang, dus heb ik besloten dat een beetje in te korten naar het dier dat in hun twitterhandle voorkomt.

Vanaf nu zal Huisgenoot1 gekend zijn als de Huiswolf en Huisgenoot2 als de Huisbeer. ’t Is maar dat ge weet dat ik niet plots een zoo gestart ben.

Geef een reactie

