Meer juni foto’s

image

17/06: mijn antwoord op Huisgenoot 1 zijn vraag of ik al kaartjes aan het schrijven was, nadat ik verzeild geraakte in een twitterconversatie over kaartjes en pennevrienden.

image

18/06: alle make-up en aanverwante staaltjes ne keer verzameld en besloten degene die ik niet weggeef ergens zichtbaar te zetten zodat ik ze ook eens opgebruik ipv ze gewoon te verzamelen.

image

19/06: Camping Mama & Papa naar jaarlijkse gewoonte tijdens Graspop. Dit jaar maar met 1 tent, die van de vriendjes. Want de huisgenoten gingen niet mee en ikzelf koos deze keer voor een all-in formule gezien de omstandigheden.

image

20/06: BIj een all-in formule hoort ook een aperitiefje, met Pernod en kaasjes. Ik moet zeggen dat Ginocklock wel sexier klinkt dan Pernodocklock.

image

22/06: superleuk cadeautje van de vriendjes die het sneu vonden dat ik Graspop dit jaar moest laten schieten.
Wat ik dan buiten aperitieven op Camping Mama&Papa deed: slapen, lezen (ik las Tiny Pieces of Skull uit) en Krimi’kes kijken (mijn mama is daar namelijk verslaafd aan).

image

23/06: Ooit trok Huisgenoot 1 deze foto van mij toen ik een vriendin wilde opvrolijken die zowat aan het einde van haar Latijn was, nog wel bij het verbeteren van examens Latijn. Sindsdien komt deze foto telkens er aangemoedigd moet worden of er vraag is naar pomponnekes. En ze heeft al voor menig glimlach gezorgd, ook vorige week.

image

25/06: ik ben er blijkbaar in geslaagd een nieuwe allergie te kweken, dit is hoe mijn handen eruit zien wanneer ik iets uit de frigo neem op een dag dat ik geen allergiepilleke genomen heb. Van alle idiote allergieën die ge u kunt bedenken is dit er toch wel 1 van de meer debielere!

image

26/06: Snel een brief posten en nog even langs de bakker passeren, dat is toch allemaal op wandelafstand. Om dan letterlijk in zicht van mijn huis te stranden omdat ik de spoorwegbrug niet meer over kan. Die wandelafstand is voorlopig nog behoorlijk relatief.
Gelukkig zijn er bankskes aan de Warande en kon ik daar in ’t zonneke een half uurke mijn batterijkes opladen.

image

27/06: Lang leve fotografen die u doen lachen omdat ze vinden dat ge er met uw zonnebril op anders veel te streng uit ziet voor een OOTD foto!

2 thoughts on “Meer juni foto’s

  1. […] ik dat nog niet altijd even goed kan inschatten, met soms een terugval met nood aan meer dutjes of een extra rustpauze op een bankske aan de overkant van de brug tot […]

  2. […] Na het sorteren van mijn staaltjes collectie, volgde het sorteren van de zeepjes […]

Geef een reactie

