Etikettenpret

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kreeg deze fles een hele tijd terug van een vriendin, die ze op haar beurt voor een of andere campagne kreeg, en gebruikte ze tot op heden niet. Dit weekend wilde ik ze in gebruik nemen, maar toen sloeg mijn innerlijke autist een beetje op hol bij de compleet onlogische links-rechts onder-boven indeling van dit etiket.

Het ligt vast aan mij, maar ik denk dat ik mij in de toekomst hardnekkige vlekken gewijs toch maar hou bij mijn oude vertrouwde tube Wipp Express.

Geef een reactie

