Gulzig, gulziger, gulzigst

Binge watching was me in het verleden al niet vreemd, maar met de komst van Netflix is dat er niet op gebeterd.
Het was zelfs zo erg dat ik er vorig jaar in december, toen ik door een ongelukkige val een 6-tal weken thuis zat met een geblokkeerde schouder (niet ziek maar toch ook nergens toe in staat), erin slaagde bijna over de zogezegd onbestaande download limiet van Telenet te gaan (die vervelende kleine lettertjes ook).

Nu ik opnieuw langere tijd thuis zit, is Netflix ook weer een trouwe steun en toeverlaat, maar ik ben er toch al iets minder gulzig op geworden. Ik probeer enkel tijdens de “daluren” seriekes te kijken en slaap bovendien nog erg veel.
Tussendoor probeer ik er hier en daar ook nog een hoofdstuk tussen te lezen of een huishoudelijk taakje tussen te proppen, maar dat verhindert niet dat Netflix met toch nog heel regelmatig poked om te zien of ik nog wel wakker ben.

Wat ik dan zo allemaal keek?

Once Upon a Time (3 seizoenen op 2 weken tijd, verslavend!)
Pennydreadfull
Suits (waarvan er verdorie maar 3 seizoenen op staan)
The Killing
The Vampire Diaries (waarbij ik ergens halverwege seizoen 4 afgehaakt ben wegens te onnozel)
Hemlock Grove (met momenten zo bizar dat ge ni kunt stoppen met kijken)
Misfits
Falling Skies
Jericho (waarvan het laatste seizoen door crowdfunding avant-la-lettre werd mogelijk gemaakt)
Orphan Black
White Collar (beetje gelijk Suits maar dan anders)
The Paradise
Pretty Little Liars

Staan nog op de lijst met te kijken series:

Broadchurch
House of Cards
Sense8

Geef een reactie

