De eerste 14 dagen van juni in foto’s

image01/06:  Me luidop op twitter afvragen waarom er zoetstof in mijn vitaminen (die niet eens zuigtabletten zijn) zit en prompt als antwoord krijgen dat vitaminen gewoon smerig smaken zonder.

image03/06: Mijn handtas + inhoud voor op weekend. Ja, mijn eetstokskes gaan overal mee naartoe!

image04/06: Wat ik zag als ik in de badkamerspiegel van onze tuinsuite op Terschelling keek.

image05/06: Lachen met Terschellingse menukaarten – de overjaarse soep-editie.

image06/06: Na de rambejaarden in de Colruyt zorgen de twijfelbejaarden (waarvoor ge plots moet uitwijken) voor brandwonden aan het ontbijtbuffet.

image07/06: Bootje varen en Siebert zoeken.

image08/06: Lachen met Terschellingse menukaarten – de Jus de Pommes-editie.

wpid-wp-1434578987982.jpg
12/06: Mag ik nog een dutje?

image13/06: Cadeautje van meneer de langpootmug.

image14/06: OOTD

Geef een reactie

