Handdoeken vouwen met Zomermaan

Vorige week werd een lieve vriendin 42 en dat vroeg geekgewijs om een towelparty.
Niet alleen hadden we allemaal een handdoek bij, ook voor het cadeau bleef ik in het handdoeken thema.

wpid-wp-1434460364016.jpg

Traditioneel is origami Japanse papiervouwkunst, maar ook met geld, serviettes en handdoeken kan je leuke dingen vouwen.
Na wat zoeken leerde het internet me hoe ik deze towel kitten moest maken (ik speelde wel een beetje vals met speldjes omdat ze ook vervoerd moest worden) en dat lieve beestje gaf de enveloppe met cadeaubon af.

One thought on “Handdoeken vouwen met Zomermaan

  1. […] Wat cadeaubons betreft ben ik eigenlijk een rare: ik krijg ze supergraag (want dan kan ik lekker mijn goesting doen), maar ik geef ze helemaal niet graag (want eigenlijk is een papierke afgeven toch maar een saai cadeau). Dus probeer ik, wanneer de bon, de gelegenheid en mijn inspiratie het toelaten er toch iets speciaals van te maken. Zoals die keer dat ik me aan towel origami waagde voor de towelparty van een vriendin. […]

Geef een reactie

