Gedaan met nagellak geklieder?

Als het op nagels lakken aankomt, ben ik een absolute kluns. En hoewel het internet beweert dat teennagels lakken simpeler is, vind ik dat zo mogelijk nog moeilijker.

De nagels van mijn linkerhand lakken lukt nog redelijk, maar mijn linkerhand is altijd zo bibberig dat de vingers van mijn rechterhand meestal vol hangen.

Met wat geluk is dat verleden tijd met deze nieuwe aanwinst.

herome

Ik koos de pen van Herome en niet een gelijkaardige van een ander merk omdat er 3 extra stiftjes bij zitten. Zo kan je per kleur(groep) 1 stiftje gebruiken.

En als het hiermee niet lukt, dan schakelen we opnieuw de zus of de mama in, want de truc om nude-tinten te gebruiken omdat ge gepruts minder ziet, vind ik maar niks. Ik heb liefst van al een echt kleurtje.

Geef een reactie

