De voorbije week in foto’s

Vorige week bestond opnieuw voor een groot deel uit slapen, zetel hangen en rustig aan doen en stilletjes aan aanvaarden dat ik waarschijnlijk maar begin juli weer aan de slag kan.
Dat aanvaarden helpt eigenlijk ook wel met het rustiger aan doen, met dutjes inplannen (ook als ik ergens op bezoek ben) en met mijn dagen daarrond regelen.

Dat klinkt en is met momenten erg saai, maar gelukkig gebeuren er af en toe nog dingen die een foto waard zijn.

image

Maandag: de accessoires die mij op vrijdag en zaterdag hielpen een geloofwaardige Kanselier van Chalice meer te zetten

image

Woensdag: kampioenschap synchroon slapen voor katten.

image

Donderdag: nummerplaat voor de nieuwe motor van Huisgenoot 1 opgehaald bij de post… Omdat de vervangpostbode op dinsdag niet aanbelde en ook nog post voor huisnummers 85 en 79 in de bus dropte.

image

Zaterdag: Catrice Ultimate Nudes nagelak getest. Hij paste perfect bij mijn outfit van zondag, maar hij is zo niet mijn ding…

image

image

Zondag: verjaardagfeestje van een vriendin met: een nieuwe outfit, een G&T en een hele colonne tractoren.

Geef een reactie

