Tabjes en favourites

Regelmatig zie ik via alle mogelijke kanalen interessante linkjes verschijnen. Alleen heb ik niet altijd de tijd/zin/mogelijkheid om ze uitgebreid te bekijken en dan zet ik ze meestal tijdeijk even open om ze later te bekijken.
Hetzelfde principe pas ik op twitter trouwens toe met favourites.

Op zondagmorgen wanneer ik alleen wakker ben (of zoals nu wanneer ik ziek thuis zit), bekijk ik de clipjes, lees ik de artikels en bedenk ik nieuwe versies van de recepten die ik vond.

Wat er hier op dit moment, naast TweetDeck, Facebook en Gmail, zoal openstaat?

– een howto voor het maken van een vikinghelm uit papier maché, duct tape of zilverpapier. Ik maakte er eentje met karton en zilverpapier om een teddybeer om te toveren in een viking teddybeer

– een heleboel sites in een hopeloze zoektocht naar de “Teal Green Butterfly Rosetta Swingdress” van Lady Vintage. Om ze in mijn maat te vinden, vind ik ze ofwel in blauw, ofwel in de juiste kleur maar een ander model zoals de Hepburn dress en die is voor mij niet erg flatterend.

teal-green-rosetta_swing

– Een recept voor een ovenschotel met zoete aardappel en spinazie, dat ik maandag lichtjes aanpaste naar de ingrediënten die ik wel in huis had, maar die ik binnenkort waarschijnijk nog wel eens zal maken volgens recept.

– Een interview met Brad Bird over Star Wars en The Incredibles 2.

– Een artikel over de vragen die in 1690 naar advies columns gestuurd werden.

– Een blogpost over een ninja-gig door Amanda Palmer

– Een online apotheek om de shampoo voor huisgenoot2 te bestellen, want die vind ik alleen bij de apotheek vlak bij het werk en daar ben ik al eventjes niet mer gepasseerd

Geef een reactie

