Zomermaan en de keelontsteking met grootheidswaanzin

Het begon begin april met een paar dagen hardnekkige keelpijn waarmee ik na een dag of 4 dan toch maar naar de dokter ging, die een angine vaststelde. 2 soorten antibiotica, een allergische reactie, een aantal bizarre bijwerkingen, 2 keer een kweek van mijn keel, 2 keer bloed trekken en bijna 5 weken later zit ik nog steeds thuis.

Het goede nieuws: de bacteriële infectie is verdwenen. Het minder goede nieuws: er zat blijkbaar nog een virus onder verstopt ook.

En dus zijn mijn dagen gevuld met afwisselend dutjes van een paar uur en tegen de muren oplopen, want ge kunt maar zoveel day television en seriekes verdragen en lezen lukt niet altijd omdat ik gewoon in slaap dommel.

Het deed dan ook immens veel deugd toen deze vanmorgen door de brievenbus kwam … Van mijn collegaatjes die overduidelijk weten dat ik van paars en polkadots hou.

11238232_10153498891864206_981308989652816890_n

Geef een reactie

