Zomermaan houdt van goeie service

Ge weet maar hoe goed de service ergens is wanneer er iets mis loopt.

Een paar weken terug ontdekten we op Just Eat, dat er een nieuw restaurant met leveringsmogelijkheid in onze regio was.
Vermits we niet echt tevreden waren over de andere opties, om niet te zeggen totaal ontevreden, bestelden we onmiddellijk bij Boston Pizza.

Daar hebben we tot op heden nog geen seconde spijt van gehad: een uitgebreide kaart, lekkere gerechten, ruime porties, tijdige levering en een correcte, supervriendelijke service…

Ook toen er iets mis liep 2 weken geleden…
Bij het open maken van de geleverde bestelling ontdekten de huisgenoten dat het niet hun bestelling was.
Na een kort telefoontje werd de foute bestelling opgehaald, mochten ze de geleverde Ice-tea’s houden en een kleine 3 kwartier later ontvingen ze de juiste bestelling en een volledige refund.

Toen we hen een paar dagen later een tweede kans gaven, kregen we, om het goed te maken, nog een extra portie lookbroodjes.
Ook al hadden ze na hun snelle rechtzetting en correcte service wat ons betreft eigenlijk al niets meer goed te maken.

Dat we daar nog vaker bestellen, daar moet ik vast geen tekeningetje meer bij maken.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s