#6BEGG: Samsung Experience Days

Op 31 maart werden we voor het 6de Belgian Girl Geek event door Samsung voor hun Experience Days uitgenodigd in de Nekkerhal.

Elk jaar gunt Samsung tijdens de Experience days een kijkje in wat er in het komende jaar op de markt komt en dit jaar ligt hun focus op the internet of things en het smart home.

Door het drukke verkeer was ik aan de late kant, maar gelukkig net op tijd voor de introductie, waarna we in 4 groepen werden verdeeld om een aantal van de producten die dit jaar in de kijker staan te ontdekken.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de rondleiding al snel geskipped heb toen ik tegen een paar ex-collega’s aanliep.
Het werd een hele fijne babbelavond eerst met de ex-collega’s en dan met de andere Girl Geeks onder het genot van een hapje en een drankje.

Van de producten waarvan ik de uitleg wel meekreeg, was ik wel onder de indruk.
De Powerbot, een stofzuigrobot die nergens meer tegenbotst en bovendien dankzij een infrarood pointer gestuurd kan worden naar waar jij wil; en de Food Showcase, een ijskast met een eerste compartiment voor de producten die je dagelijks gebruikt met daarachter een tweede compartiment voor de rest.

Tijdens het rondlopen werd ik tussendoor nog even snel verliefd op dit battery pack, dat in mijn handtas een perfecte match zou zijn met mijn portefeuille!

CBcqvwEVEAAMOcM

Als hekkensluiter keerde ik na een hele fijne avond ook nog eens naar huis met een leuke goodiebag dankzij sponsors smartphoto, Zespri en Samsung zelf.

image

Dankjewel Kel en Samsung voor deze fijne avond!

Geef een reactie

