Heeft Zomermaan een geheime aanbidder?

Donderdag kwam ik na een lang weekend (dat onverwacht nog langer werd door een maagontsteking) terug op het werk en vond dit mysterieuze pakje tussen mijn toetsenbord.

wpid-wp-1426843346076

Had ik plots een geheime aanbidder?

In ieder geval een aanbidder met een erg goeie smaak in oorbellen…

wpid-wp-1426843445609

 

Ik pijnigde mijn hoofd om te bedenken met wie ik recent allemaal sprak over oorbellen, of gothy dingen en kwam zo al snel uit bij mijn cosplayende collegaatje.

Zij had deze oorbellen tijdens het weekend zien liggen op een kraampje in het Noord Station in Brussel en kon ze niet lagen liggen. Volgens haar riepen ze mijn naam.

 

Ik ben toch maar met mijn gat in de boter gevallen met een collegaatje zoals haar!

Geef een reactie

