So Foxy

Al bijna 2 jaar zei ik tegen mezelf dat ik tijdens de volgende soldenperiode zou uitkijken naar een nieuwe portefeuille, en al bijna 2 jaar kwam dat er niet van omwille van [insert random reason].
Tot er een SoBaggy voucher in de #5BEGG goodie bag stak en ik eens een kijkje ging nemen bij de portefeuilles op hun site.
Ik was onmiddellijk gecharmeerd door de vrolijke, kleurige modellen van Shagwear met hun uiterst schattige prints (die er in het echt nog afgewerkter uitzien.

Voor ik het wist bestelde ik dit blauwe foxy model, dat 2 dagen later al in de bus viel, vergezeld van een overheerlijk chocolaatje en een gepersonaliseerd kaartje.
image

De keuze en de fijne service hebben me ervan overtuigd dat dit misschien mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste SoBaggy aankoop is.

One thought on “So Foxy

  1. […] Tijdens het rondlopen werd ik tussendoor nog even snel verliefd op dit battery pack, dat in mijn handtas een perfecte match zou zijn met mijn portefeuille! […]

Geef een reactie

