Zomermaan ging naar de zoo

Ik hou van dierentuinen en heb het geluk dat alletwee mijn huisgenoten die liefde delen.
Zo bezocht ik met Huisgenoot1 op vakantie Copenhagen Zoo en op terugweg na een weekendje Canterbury het Howletts dierenpark.
Met Huisgenoot2 bezocht ik ondertussen Planckendael en de Olmense Zoo en gisteren was de Zoo van Antwerpen aan de beurt.

Het was een hele tijd geleden dat ik er nog een bezoekje bracht en het was dan ook heel fijn om te zien hoe de zoo jaar na jaar blijft investeren in uitbreiding maar ook in verbetering van de dierenverblijven.

11063848_10153371598344206_6476621899496945160_nIk genoot van het mooie lenteweer, het fijne gezelschap, de prachtige dieren en de bubbel van rust in het hartje van Antwerpen.
We sloten onze dag af met een hapje bij Wagamama waar ik genoot van een heerlijke plumwine en een curry schotel terwijl Huisgenoot2 koos voor een Naruto-style ramen.

11026085_10152664338835824_6190527977595379399_nWe kozen er trouwens voor om ons uitstapje met de trein te doen, vermits je de B-Dagtrips van de NMBS kan betalen met ecocheques, waarvan we anders toch niet helemaal weten wat we daar nu precies mee moeten kopen.

Geef een reactie

