Verwend!

Ik ben dit jaar echt wel superverwend wat mijn Secret Santa cadeautje betreft en wel door deze dame.

Gisteren in de loop van de dag kreeg ik van Huisgenoot te horen dat mijn pakje was toegekomen en zat ik dus ongeduldig te wachten tot ik naar huis mocht. Daar wachtte deze doos vol moois op me

zmrkw

Naarmate ik begon uit te pakken, begon ik meer en meer op en neer te wippen van opwinding en plezier: vlinders, thee, boeken, paars,… zovele van de dingen waar ik van hou samengepakt in 1 doos en dat allemaal gelabeld met een lief woordje uitleg. Ik ben een heeeel gelukkig meisje.

canvas

En voor wie wil weten wat er dan wel allemaal in zat:
– een paarse bladwijzer met vlinder
– een pakketje theezakjes, samengehouden met vlinderplakband
– een lief kestkaartje
– vlinder buttons
– een goed advies button
– een prachtige spreuk
– bloemetjes magneetjes in paars en rood
– een handgemaakt kersepitkussentje
– rozen wierookstokjes

Dankuuuuuuuuuuuu!!!!!!!

4 thoughts on “Verwend!

  1. Pieke Wieke zegt:

    Ahhh, leuk te zien dat je mijn pakje op Kerstavond hebt aangekregen. (Ik had er stiekem wat op gemikt omdat ik had gelezen dat je vorig jaar niet had kunnen wachten tot Kerst😉 )
    Het doet me veel plezier te lezen dat je blij bent met je pakje. Ik heb echt mijn best gedaan om het zo persoonlijk mogelijk te maken.

    Geniet nog van de feestagen!

    Lieve

  2. Debora Sluijs zegt:

    Zo verwend zeg!

  3. Patricia zegt:

    Genieten, zo’n cadeau!!!

  4. […] ik mijn Secret Santa mail kreeg van Tess met de naam van mijn “slachtoffer” was ik heel benieuwd. Een pakje maken voor iemand die ik niet ken … was toch niet zo […]

Geef een reactie

