Marlies Dekkers Get Dressed event

Dat ik een Marlies Dekkers fan ben, is al lang geen geheim meer.
Dus toen ik op Facebook zag dat ze nog eens een Get Dressed event deden (Vorig jaar trok ik samen met een vriendin al eens naar een event in Amsterdam, haar verslag kan je hier vinden) twijfelde ik geen seconde om in te schrijven.

2 dagen later wist ik dat ik bij de gelukkigen was om op 20 december de sessie in Breda bij te wonen en dat ik nog iemand mocht uitnodigen ook. Uiteindelijk ben ik alleen gegaan, want ofwel waren de mensen die ik vroeg niet vrij, vonden ze het te ver of werden ze last minute ziek.

Ik liet het niet aan mijn hart komen en reed op vrijdag na het werk na Breda, waar ik dankzij file en omwegen om iets voor 7 toekwam, waar een ontvangst met een hapje, een drankje en een leuke voucher op me wachtte.

unnamed

Na een verwelkoming en wat uitleg over het verloop van de avond, een introductie van de aanwezige styliste en een woordje uitleg door een marketingdame van het hoofdkantoor die even de visie na al het nieuws van eerder dit jaar kwam uit de doeken doen, kon de avond echt van start gaan.
Passen van lingerie, passen van mooie geslecteerde avondkledij voor de feesten, advies van de styliste over het dragen van de feestkledij in combinatie met Marlies Dekkers lingerie en de mogelijkheid om een eigen meegebracht ensemble te laten stylen.

Zoals zo vaak wanneer ik in Breda (mijn vaste Marlies Dekkers winkel) binnenstap, zag ik meteen een model dat zo hard naar me begint te roepen dat het met me mee naar huis wil.
Deze keer was het deze Johan Maurits in Royal Blood red en ja, hij is mee naar huis gemogen.

17232_large_back

md front

Na nog een hapje en een drankje en een babbeltje met de styliste, van wie ik onder andere een paar tips kreeg over shoppen met een andere mindset was het voor mij tijd om naar huis te trekken. En wel met deze mooie goody bag, oa gevuld met 2 prachtige kerstballen (die meteen de inspiratie voor het kerststukje voor dit jaar deed borrelen)en een slaapmaskertje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA