Jeanuary en Skirtember

In 2010 deed ik voor de eerste keer mee met Dressember en ook dit jaar doe ik weer mee. Het moeilijkste is niet het dragen van de jurkjes en het inplannen van de thema dagen, die na het eerste jaar werden geïntroduceerd maar wel het nemen van de foto’s.

Dit jaar maakte “iemand op het internet” heel duidelijk dat de D-naam niet meer zomaar gebruikt mocht worden en op het moment dat de fb-group via de welke ik steeds deelnam zijn naam veranderde, verscheen er een rant over welke andere namen zo nog gekaapt gingen worden. En zo leerde ik jeanuary (1 maand lang enkel jeans outfits) en skirtember (rokjes in september) kennen.

Vermits die 2 uitdagingen me gegaradeerd meer uit mijn comfort zone gaan halen (tot voor kort had ik maar 1 jeans), ben ik van plan eens te kijken of ik dat een maand kan volhouden zonder mijn geliefde jurkjes al te hard te missen.

Geef een reactie

