Zomermaantje en de rolband

De Colruyt hier in Wetteren is er zo een die over de parking gebouwd is en waar je dus met je kar via de rolband (of de lift) de winkel in en uit moet.
Als ik alleen ga winkelen, neem ik noooooooit die rolband om terug naar de parking te gaan, want stel nu dat 1 van die zware dingen die je onderaan zet van de kar dondert…

Tot gisteren, even snel naar de winkel voor ik naar het werk moet vertrekken en geen tijd om achter 100.000 bejaarden aan te schuiven voor de lift.
En ja hoor, pak water was blijkbaar niet correct op de kar geplaatst en donderde van de kar. Gelukkig stond ik alleen op die band en heeft dat pak geen schade aangericht aan de mensen voor mij. Maar ikzelf moest me wel tussen kar en band wurmen om dat pak op te vissen (anders zou de kar er onderaan de band over denderen) en dat pak vanuit die houding terug op de kar te krijgen, met een opengeschuurde pols tot gevolg.
Om nog maar te zwijgen over de blikken van de tegenliggers op de andere band, alsof ik dat er zo slecht op geplaatst had. Ik kwam lichtjes briesend thuis…

Geduld is een schone deugd zeggen ze… Wel, ze hebben gelijk, de volgende keer sluit ik me geduldig achter die resem liftende bejaarden aan.

En Colruyt krijgt ondertussen van mij een leuk mailtje met de vraag hun personneel te wijzen op het belang van het correct stapelen van zware dingen op hun karren, want uit goede bron heb ik vernomen dat ze daar normaal gezien bij in dienst name wel op getraind worden.

2 thoughts on “Zomermaantje en de rolband

  1. Gudrun zegt:

    Welkom terug🙂 Al had ik eerder een blog over het recente Londenuitstapje verwacht🙂

    • zomermaantje zegt:

      Nu u ik terug vertrokken ben, volgt dat wel, maar blijkbaar had ik eens goed schrikken en ergeren nodig om terug in gang te schieten😉

Geef een reactie

