Wijvenweek: Dromendag

Met een beetje vertraging, maar op dromen staat geen tijd😉

2 jaar geleden in september belanden Huisgenoot en ik, door onvoorziene omstandigheden, voor een weekendje in Kopenhagen.
Een stad die meteen mijn hart veroverde, zo zwaar zelfs dat er een paar traantjes vloeiden toen we terug naar huis vertrokken.

Vorig jaar in september gingen we een weekje naar Denemarken en kwam ik tot de ontdekking dat het eigenlijk wel een heel land naar mijn hart is.
En sindsdien droom ik er (niet zo heel stiekem) van om op termijn naar daar te verhuizen. En wat het fijnst van al is dat Huisgenoot die droom ook deelt.

Het zal niet voor direct zijn, we hebben nog maar net een eigen huisje gekocht en willen daar toch op zijn minst een paar jaar in wonen. Maar er komt een dag dat we onze biezen pakken en verhuizen. En liefst van al gaan we dan op 3 huisen van mijn beste vriendin wonen. Een superlieve, zotte madam die ik nu veel te hard moet missen.

One thought on “Wijvenweek: Dromendag

  1. […] this: Be the first to like this post. » Zomermaan […]

Geef een reactie

