Wijvenweek: beautyqueen in het deepst van mijn gedachten.

Of er een beautyqueen verscholen zit in Zomermaan? Absoluut, maar ’t is wel een beetje een eigenwijs en tegendraads geval.

Ochtendroutines: neen danku, ik slaap liever wat langer. Ik zal mijn gebrek aan make-up overdag wel goedmaken als ik ’s avonds of in ’t weekend op stap ga, nadat ik eerst een paar uur in de badkamer doorbracht waar ik dankzij Huisgenoots tablet met een aantal make-up tutorials mezelf van een perfecte Smokey eye look voorzie.

Outfitposts: sure, maar verwacht niet dat ik er uren voor ga poseren, neem me maar zoals ik ben (compleet met geitensloefen) en als ik weer eens in de clinch lig met de zelftimer en dan zal u het moeten doen met een foto van mijn schoenen of een foto zonder hoofd (tot grote ergernis van meneer de fotograaf aka Huisgenoot)

Shoeaddict: met 35 paar schoenen gelooft niemand me als ik ‘neen’ zeg, maar toch zijn er in heel mijn collectie maar 2 paar schoenen in een bevlieging gekocht. Alle andere aankopen werden zorgvuldig gepland en naar de perfecte schoen/laars in de perfecte kleur kan ik dagen, weken, maanden, zelfs jaren op zoek zijn. Zo klinkt een verslaafde toch niet?

One thought on “Wijvenweek: beautyqueen in het deepst van mijn gedachten.

Geef een reactie

