Secret Santa 2011

Met een beetje vertraging wegens fototoestelperikelen (batterij leeg, bij het checken of ze goed opgeladen was toestel vergeten afzetten dus batterij opnieuw leeg, …) een foto van het superleuke pakje dat ik kreeg van deze creatieve dame.

Een prachtige sjaal, een zakje om overal je lievelingstheesoorten mee naartoe te nemen, een paar chocolaatje en een leuk briefje.

Uiteindelijk heb ik toch niet kunnen wachten tot kerstmis, ik heb mijn best gedaan, maar als je overal ziet verschijnen hoe content iedereen met zijn/haar pakje is, dan is het echt wel moeilijk om je in te houden.

Ondertussen is het pakje dat ik verzond nog steeds een beetje missing in action bij Kiala. Maar na 2 telefoontjes en een paar mailtjes vorige week, heb ik er toch nog hoop op dat het deze week zal goedkomen. Nog even duimen dus.

3 thoughts on “Secret Santa 2011

  1. hopelijk komt jou pakje snel aan. En Het is graag gedaan hoor. 🙂

    • zomermaantje zegt:

      Net mailtje gekregen van Kiala dat pakje vandaag in het gekozen Kialapunt zou moeten toekomen en dan afgehaald kan worden.

  2. Patsy zegt:

    Hey hey!
    Heel erg bedankt voor je mooie kerstkaartje! Ik ben er niet meer toe geraakt en nu nog een kaartje zenden, vond ik wel erg laat…
    Bij deze wens ik jou een fantastisch 2012 toe! Een goede gezondheid vooral en veel geluk.
    Zag je ’t al? Wij hebben nu ook een poes in huis…😉

Geef een reactie

