Schiewnierig

Donderdag stak mijn Secret Santa pakje al in de brievenbus en dit nieuwsgierig Aagje zou niet liever doen dan het al meteen openen. Maar er staat op geschreven dat het enkel geopend mag worden op kerstmis *pout*
Ik heb besloten dat ik mijn best zal doen om nog tot dan te wachten, maar aangezien we hier thuis niet echt een kerstfeestje met cadeautjes doen en de meesten hun cadeautjes al begin volgende week zullen krijgen en opendoen, weet ik niet echt of dat gaat lukken.

Het pakje dat ik maakte is al een tijdje af, maar pas gisteren kreeg ik de nodige informatie om het via Kialate verzenden. Ik heb al de nodige zaken ingevuld op de site en het verzenddocument afgeprint en op de doos geplakt, zodat ik het maandag in een verzendpunt kan gaan afzetten.
En dan is het hopen dat mijn slachtoffertje haar cadeautje een beetje leuk vindt.

Geef een reactie

