Testrit

Huisgenoot is op zoek naar een nieuwe motor, de zijne heeft al flink wat kilometertjes achter de rug en stond sinds de aankoop van zijn wagen al bijna 2 jaar volledig stil.
Nu hij in Antwerpen werkt en met de trein gaat, wordt zijn wagen ook bijna niet meer gebruikt. Dus is het plan om die te verkopen en te vervangen door een nieuwe motor.

Hij deed een eerste testrit met een Honda, maar was daar zo weinig enthousiast over, dat het plan om mij er achterop te zetten opgeborgen werd.
Daarna volgde een testrit met een BMW R 1200 GS Adventure en vermits dat de motor is die het waarschijnlijk wordt (in het rood), mocht ik deze keer mee achterop.

Het eerste wat ik bedacht was: wat heb ik dat toch gemist!
Ik vind het nog steeds heerlijk om achterop te zitten en zou nog steeds zo in slaap kunnen wiegen. Dat is deze deze keer niet gebeurd, want voor het eerst had ook ik een fijne uitzicht zonder heel de tijd met mijn hoofd naar links of rechts gedraaid te moeten zitten. Het passagierszadel is verhoogd, dus nu kan ik fijn meekijken over Huisgenoots schouder (en hem eventueel op de schouder tikken als hij te snel rijdt).

One thought on “Testrit

  1. […] motorrijdende huisgenoot was al een tijdje niet meer content van de GSA en na een heleboel testritten, bleek dat hij de beste voor het laatst had gehouden. Met een klein […]

Geef een reactie

