Winterbanden update

Enkele dagen na de winterbandenmiserie blogpost kreeg ik opnieuw een telefoontje van Q-team.
Naar aanleiding van de opmerking die de dame van de bandencentrale op het aanvraagformulier gezet had, mocht ik mijn verhaal van de misgelopen afspraak nog eens doen.
Gelukkig had ik nu een vriendelijke jongeman aan de lijn, die me binnen de korste keren een nieuwe afspaak gaf en deze meteen ook definitief bevestigde zodat ze vast in het systeem stond.
Zaterdag was mijn afspraak en op vrijdag kreeg ik zowel een herinneringsmailtje als een herinnerings-sms.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden.

Geef een reactie

