Boombalfestival… of toch niet

Ik heb de hele zomer amper last gehad van mijn enkel, dus durfde ik zachtjes te hopen dat ik vandaag toch een dagje Boombalfestival kon meepikken.
Tot ik vanmorgen 2 keer kort naar mekaar door mijn enkel ging en die plannen toch maar weer in de kast stak, aangezien de enige verantwoorde manier om te gaan op krukken is en ervaring mij heeft geleerd dat een festival op krukken eigenlijk hels is.

Ik krijg zo het gevoel dat mijn enkel me iets wil duidelijk maken met betrekking tot dit festival, maar ik denk niet dat ik op dit moment echt bereid ben te luisteren.

Geef een reactie

