Onvrijwillige winkeldiefstal

Een tijdje terug vergezelde ik een collegaatje naar een winkel met toffe kook- en aanverwante spulletjes.
Zij was op zoek naar leuke verjaardagscadeautjes, ik naar een kwalitatief en niet al te duur brownie bakblik. Want hoe tof ik deze All edges brownie pan van ThinkGeek ook vind, de prijs vind ik niet echt te verantwoorden.

Ik vond wat ik zocht aan de veel zachtere prijs van 9 EUR, tot ik thuis mijn fier mijn aankoop toonde aan Huisgenoot en die me er op wees dat ik niet 1 maar 2 bakblikken vast had.
Door de nogal dikke opstaande rand had ik (net zoals de kassajuffrouw) niet gezien dat ik er 2 vasthad.

De bakblikken hebben ondertussen al flink dienst gedaan. Vorige week maakte ik brownie (met de mix voor brownies van AVEVE) en deze week gebruikte ik ze voor het bakken voor overheerlijke muesli/cranberry koekjes.

Geef een reactie

