Verkeerde gedachten?

Gisteren vroeg ik me luidop op Twitter af waarom er altijd spontaan dingen uit de kast vallen op mijn handen en hoofd.

Een van de antwoorden die ik kreeg was: “Das het leven dat u vertelt dat uw gedachten niet correct zijn :)”

’t Is dat het al meer dan 10 jaar geleden is en dat ik me het dus met de beste wil van de wereld niet meer kan herinneren, maar ik vraag me toch echt af wat ik dacht die keer dat er een nog superscherp (want pasgekocht) mes uit de schuif katapulteerde en ik dat in de vlucht opving, met een diepe vil in mijn duim tot gevolg.

Geef een reactie

