Prrr Prrr Prrr

Er word weer getest ten huize Zomermaan en wel door de poezenbeesten, die dankzij The Insiders meedoen aan de 3 weken challenge van Purina One.

Ondertussen bijna 2 weken geleden haalde ik een grote doos op in het postkantoor en daarin zaten:

– 2 grote zakken kattenbrokken van het Purina One Adult gamma om aan de 3 weken challenge mee te kunnen doen
– een supermooie blikken bewaardoos
– een maatbekertje om de dagelijkse hoeveelheid brokjes af te meten (wat bij ons niet van toepassing is aangezien we een voedertoren hebben)
– 10 staaltjes Purina One Adult en 10 staaltjes Purina One Sterilkat om uit te delen.

Wat me meteen opviel toen ik de brokjes in de voedertoren goot en wat me nog regelmatig opvalt als ik in de zetel zit, is dat de brokjes wel erg fel ruiken, waardoor ik me toch een beetje afvraag hoeveel lokstoffen ze eigenlijk bevatten.
Maar de katten lijken ze wel lekker te vinden, zonder dat ze eropaf vlogen of hun gebruikelijke eten voor lieten links liggen zoals ik bij anderen las, en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Geef een reactie

