Mijn stom lijf

Minstens 1 keer per jaar probeer ik een sapkuur te doen.
Gezien de strikte regels vergt dat behoorlijk wat planning als je een goedgevulde agenda hebt.
Het was de bedoeling om het deze week in de agenda te schuiven, zo nog net voor de communie van mijn neefje, maar dat plan werd ondertussen geboycot door mijn eigen lijf. Op twee dagen tijd heb ik al een aantal allergische reacties gedaan op groenten en fruit waarop ik daarvoor nooit reageerde (en van sommige ben ik niet eens zeker waarop ik juist reageerde), dus heb ik besloten geen risico’s te nemen en de kuur gewoon af te blazen.

Stom lijf!

3 thoughts on “Mijn stom lijf

  1. Nadia zegt:

    Ik was vandaag ook aan’t denken om terug een sapkuur te doen, maar ik weet niet of het haalbaar is terwijl ik werk. Lijkt me moeilijk om alleen een sapje te drinken onder de lunchpauze terwijl de rest een broodje zit te eten. Vorig jaar deed ik een sapkuur toen ik niet werkte…

    • zomermaantje zegt:

      Op de eerste twee keer na, toen ik nog studeerde, heb ik dit eigenlijk steeds gedaan terwijl ik aan het werk was en zonder enig probleem. Eens ik eraan begin, heb ik het er eigenlijk absoluut niet moeilijk mee dat ik bepaalde dingen moet laten of dat anderen die wel mogen (al of niet voor mijn neus)

  2. […] de in mei geplande sapkuur te starten, kocht ik een kist persappelsienen. Maar aangezien die kuur geannuleerd werd, heb ik nu behoorlijk wat appelsienen weg te […]

Geef een reactie

