Thee

Verslavingen, daar moet ge aan werken en dat heb ik vandaag dus ook gedaan.
Collegaatje liet gisteren weten dat 1 van de winkeltjes waar ik regelmatig thee koop een totale uitverkoop doet. Ben er vandaag gepasseerd en heb enkele nieuwe soorten thee gekocht:

– lapsang souchong: zwarte gerookte thee die ik leerde kennen dankzij Huisgenoot.
– saïgon thee: groene thee met citroenolie, vijg en lotus
– melange Ô: zwarte thee met citroenolie, vijg, lotus, jasmijn, pitanga en bergamot

Van de lapsang souchong heb ik thuis al een doosje losse thee staan, maar voor hier op het werk zijn zakjes soms toch net iets handiger, ook al hebben we goeie theekan en zo van die netjes om erin te hangen.
En ik denk dat ik daarmee over de 30 verschillende soorten thee heb.

Geef een reactie

