Tegendraads

Een paar jaar terug vond ik schoenen in metaalkeur (brons, zilver, goud) absoluut lelijk en zou ik die zelf nooit dragen.
Tot ik tijdens een vrijgezellenavond een vakkundige poging deed om mijn kleine teen te vermoorden en daarna noodgedwongen een aantal weken met een zilvergrijs sandaaltje moest rondlopen, vermits ik geen enkel ander paar vond dat geen druk gaf op de teen in kwestie.

Nu, twee jaar later, zijn de sandaaltjes zo versleten dat ze aan vervanging toe zijn en ben ik hun veelzijdigheid zo hard gaan appreciëren dat ik het nu natuurlijk ontzettend frustrerend vind dat ik nu geen waardige vervangers vind.

3 thoughts on “Tegendraads

  1. Nadia zegt:

    Zalig toch! Ik heb ook goudkleurige schoenen en zilverkleurige botjes en nog zilveren klompjes met hakken. Love it! Ik was nog op zoek naar iets plat in goud/brons/zilver kleur om te gaan werken, maar vind ook niet direct iets. Als ik er tegenkom, meld ik het!

    • zomermaantje zegt:

      Had er heel mooie zilverkleurige gezien in Brantano, maar het bandje dat achter de enkel doorgaat is elastisch en dat spant te hard op het litteken op mijn enkel, maar misschien voor jou wel een optie?

      • Nadia zegt:

        Ik zal eerst eens online kijken voor ik naar Brantano ga…niet zo in de buurt. Merci voor de tip. Ik zal er vanmorgen nog op de Meir maar ook niet zo mijn ding…

Geef een reactie

