Casa

Na deze historie had ik gezworen geen voet meer binnen te zetten in de Casa van het Westland Shoppingcenter.
Tot ik gisteren bij endimi over de uitverkoop las en dus daarstraks onder de middagpauze toch maar even langswipte.
Voor een jarige vriendin kocht ik een wilde bessen geurolie-setje (compleet met houdertje en dergelijke) en een setje van 3 theelichthoudertjes op glazen voetje.
Voor mezelf kocht ik een flesje kaneel geurolie en lotus wierrookkegeltjes. En met veel moeite slaagde ik er zelfs in te weerstaan aan de vele mooie kaarsen, want daarvan heb ik er voorlopig nog meer dan genoeg.

De eerlijkheid gebiedt me trouwens te melden dat de jongeman aan de kassa deze keer heel vriendelijk en behulpzaam was. Zo haalde hij zelf een ander doosje wierrookkegeltjes toen dategene dat ik had genomen niet wilde scannen.

Geef een reactie

