Nieuwe aanwinst

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn collega’s bons van bij Avance, ze kennen mij daar al goed. Dus sinds oktober ging ik trouw om de 2 weken (soms zelfs wekelijks) een kijkje nemen, maar toch nu toe had ik geen geluk: de schoenen waarop ik verliefd werd, hadden ze niet in mijn maat en de schoenen die ze in mijn maat hadden, daar werd ik dan weer niet verliefd op.

Maar bij mijn bezoekje gisterenmiddag sprong deze handtas me onmiddellijk in het oog en ook na een rondje door de winkel, wilde ik ze nog steeds mee naar huis nemen. En aangezien de bons die ik kreeg nog maar een maandje geldig zijn, heb ik dat dan ook maar meteen gedaan.

One thought on “Nieuwe aanwinst

  1. Nadia zegt:

    Wauw, knappe sjakosj!

Geef een reactie

