Twelletjes in het verre Viane

Sinds begin mei vorig jaar spelen we met een klein groepje twiterati regelmatig spelletjes, onder de noemer Twelletjes.
Zondag was het tijd voor ondertussen al de 4de editie (als ik me niet vergis) en deze keer gingen we op bezoek bij Tante Tweet voor een speciale editie met pannekoeken.
Zij had namelijk via Talking Heads een pannekoekenfeestjes pakket gekregen van Tiense suiker naar aanleiding van hun Nationale pannenkoekendag campagne. Met deze campagne willen ze ervoor zorgen dat iedereen, zoals het hoort, netjes pannekoeken bakt op Lichtmis (2 februari).

Deze keer passeerden er naast bordspelletjes (ikzelf speelde Ticket to Ride en was wonder boven wonder eens niet laatste) ook SingStar (waarbij ik niet al te erg afging) en enkele rondjes Buzz Quizworld (waarbij ik zelfs een rondje won) de revue.
Daarnaast werd er natuurlijk ook nog gezellig gebabbeld over vanalles en nog wat.

En aangezien Tiense suiker zoveel suiker in hun pakket meegegeven had, kregen we elk nog een pak suiker mee naar huis. Ik heb er even over getwijfeld om 1 van de superhandige bloemsuikermolentjes mee te nemen, maar koos uiteindelijk voor een pak kristasuiker aangezien ik me op tijd herinnerde dat we eigenlijk nog voldoende bloemsuiker in huis hebben.

Het was echt een fijne middag/avond met dank aan Tante Tweet voor de uitnodiging en aan Endimi, Jakkepoes en Uzimmie voor het bakken van de pannekoeken.

Geef een reactie

