Conventie

Zaterdag is het de jaarlijkse conventie van de (inmiddels 2) spellenclubs waar Huisgenoot deel van uitmaakt en ik kijk er al helemaal naar uit.
Ik had mezelf voorgenomen om niet toe te geven aan het verslaving waaraan zoveel mensen die figurines schilderen lijden, extra ventjes kopen terwijl je nog een heleboel “ongeschilderd lood” hebt staan, maar ik weet niet of me dat zal lukken. Al helemaal niet met een Huisgenoot die dat af en toe boycot door de figuurtjes dan maar voor mij te kopen.

Geef een reactie

