Secret santa – het resultaat

Sinds begin deze week hield ik gespannen de site van Kiala in het oog om het secret santa pakje dat ik verstuurde te tracken en gisteren werd het afgehaald dus mag ik er hier eindelijk iets over zeggen…

Op de wishlist van Dulcera stond te lezen dat ze houdt van rood, blauw en kleurrijke dingen en van patronen zoals bij mme zsazsa en consoorten.
Dat inspireerde me tot het maken van 2 kleurige geurzakjes: eentje met appelsien om goed te slapen en eentje met eucalyptus voor bij verkoudheden. (Of te gebruiken om een kast lekker te laten ruiken).

Via een andere weg, kwam ik te weten dat ze van warmte en licht houdt, dus maakte ik zelf enkele kaarsjes.

En aangezien ik ook nog ergens las dat snoepjes haar lievelingseten zijn, kocht ik een schattig snoeppotje dat ik vulde met kleurrijke snoepjes.

En blijkbaar heb ik daarmee goed gekozen😉

2 thoughts on “Secret santa – het resultaat

  1. Dulcera zegt:

    Ge hebt daarmee heeel goed gekozen!
    Nu vraag ik mij af wat die andere weg is … ik heb een vermoeden maar …
    (gaat een lamp zoeken om wat meer licht te kunnen schijnen)

    • zomermaantje zegt:

      Kort voordat ik je blog begon te volgen had jij een linkje naar ergens geplaatst. En ik ben dat gevolgd in de hoop nog wat meer over jou te weten te komen en wat extra inspiratie op te doen. Wat dus ook gelukt is😉

Geef een reactie

